Dobry produkt tylko z DOBRYM MONTAŻEM. Nowa odsłona kampanii
Realizowana od 2014 r. kampania społeczna „DOBRY MONTAŻ” ma na celu edukację i budowanie świadomości w zakresie montażu wyrobów stolarki budowlanej: okien, drzwi, bram, osłon okiennych i towarzyszących im rozwiązań. Skierowana jest do inwestorów indywidualnych oraz fachowców. Promuje też zawód montera stolarki budowlanej. Bieżąca odsłona organizowanej przez Związek Polskie Okna i Drzwi akcji potrwa do końca czerwca 2019 r. Partnerzy kampanii to wiodące marki z branży: AIB, FAKRO, GERDA, HÖRMANN, KLIMAS, WKRĘT-MET, KRISPOL, MARCOPOL, PORTA KMI POLAND, PROLINE, ROTO i SOUDAL. Kampanię, w charakterze jej ambasadorów, wspierają profesjonalni monterzy. Towarzyszą jej również patroni medialni i merytoryczni: Instytut Techniki Budowlanej i Polskie Stowarzyszenie Dekarzy. Zapraszamy na fanpage facebook.com/dobrymontaz/ oraz na stronie dobrymontaz.com
Konkurs "Dom z widokiem" rozstrzygnięty!
Konkurs „Dom z widokiem: wygraj okno FPP-V preSelet” rozstrzygnięty! Miło nam poinformować, że okno uchylno- -obrotowe preSelect firmy Fakro otrzymuje Pani Anna B. z Krakowa. Gratulujemy!
Oto fragment zwycięskiej odpowiedzi: „(...) Moi rodzice mają stary dom. Weszłam kiedyś z kominiarzem na jego dach. Widok, jaki rozpościerał się stamtąd się na okolicę, zaparł mi dech w piersiach. Patrzyłam jak z perspektywy ptaka, widziałam zarysy Tatr w oddali, połacie pól pełne zieleni, żółci, małe domki. Patrząc tak z wysoka poczułam, że łapię dystans do świata i codziennych kłopotów. Na strychu tego domku nie ma okien. Chętnie pokazałabym ten widok moim rodzicom, bo oni na dach już się nie wdrapią z racji swych lat. (...).